Metru Nui krónikái

A Bionicle világában játszódó fórumos szerepjáték
 
HomeHome  CalendarCalendar  Gy.I.K.Gy.I.K.  KeresésKeresés  TaglistaTaglista  CsoportokCsoportok  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  

Share | 
 

 Értelmes fajok és egyedi lények

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
Surel-Nuva
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 22
Join date : 2017. Apr. 24.
Age : 20

TémanyitásTárgy: Értelmes fajok és egyedi lények   Hétf. Május 01, 2017 5:52 pm

Olyan fajok, akiknek csak egy, vagy pár egyedét ismerjük. Az alábbi lista tartalmazza ismert jellemvonásaikat és ismert egyedeiket. Vagy olyan egyedi lények, akiknek nincsenek fajtársaik.

Játszható fajok

Értelmes fajok

Légleső faja
Szárnyas faj, aminek éles karmai és fogai vannak.
* Légleső - egy Sötét Vadász

Amphibax faja
A faj tagjai kétéltűek, azaz egyaránt lélegeznek vízben és levegőn.
* Amphibax - régen Ehlek katonája, most Sötét vadász

Axonn faja
A Toával egymagas, de sokkal izmosabb faj, tagjai képesek a Kanohi maszkok viselésére és használatára.
* Axonn - Mata Nui Rendjének tagja

Botar faja
Egy barbár faj a Déli Szigetekről. Mindegyik tagnak hatalmas teleportáló ereje van, amivel képesek magukat, és másokat is, nagy távolságon szállítani. Képesek a Kanohi maszkok viselésére és használatára, de általában nem élnek ezzel a lehetőséggel.
* Botar - Mata Nui rendjének tagja

Brutaka faja
A faj tagjai a Makuta esszenciájának, az Antidermisznek, elnyelésétől megerősödnek. Ha a tiszta, eredeti folyadékot szívják el, akkor mentális kapcsolatot hoznak velük létre, és képesek viselni és használni a Kanohi maszkokat.
* Brutaka - régen a Makuta Testvériségének harcosa és hadnagya, most Mata Nui Rendjének tagja

Carapar faja
Egyike a hat fő fajnak, akiket Mata Nui uralkodásra teremtett. Képesek a Kanohi maszkok viselésére és használatára.
* Carapar - egyike a hat Barrakinak

Sötétség faja
Nyúlékony, négykarú, és karmokba végződő farokkal rendelkező faj.
* Sötétség - egy Sötét Vadász

Lakozó faja
Gyenge telepatikus erővel rendelkező faj.
* Lakozó - egy Sötét Vadász

Ehlek
Egyike a hat fő fajnak, amit Mata Nui uralkodásra teremtett. Zakaz szigeténél élő vízlégző faj. Mata Nui Rendje módosította őket, Protoacél karmokat és megnövelt erőt adott nekik, ezzel egy Makuta-gyilkos fajt hozva létre. Levegőt képtelenek lélegezni, egy úgynevezett "Légző sisak" segítségével hagyhatják el a vizet. Képesek a Kanohi maszk viselésére és használatára.
* Ehlek - egyike a hat Barrakinak

Eliminátor faja
Gyors és mozgékony faj. Hatalmas karmaik vannak, és képesek a Kanohi maszkok viselésére és használatára.
* Eliminátor - egy Sötét Vadász

Gladiátor faja
Egy szolga sorba taszított Stelti faj, akiket sokszor a vezető faj mulattatására harcra kényszerítenek.
* Gladiátor - egy Sötét Vadász

Őrködő faja
Egy déli szigeteki faj, ami törzsekre szakadt.
* Őrködő - egy Sötét Vadász

Hydraxon faja
Egy érzékeny hallású faj, ami képes viselni és használni a Kanohi maszkokat.
* Hydraxon - Mata Nui Rendjének tagja, a Verem börtönőre

Jerbraz faja
Egy durván 2,55 méter magas faj.
* Jerbraz - Mata Nui Rendjének tagja, láthatatlanná vált egy rosszul sikerült kísérlet miatt

Johmak faja
A Vortixxhoz hasonló faj, ami képes testét szilánkokra szakítani, így lebegő kristályfelhővé alakulni, majd akaratuk szerint újra összerakni. Tagjai nem képesek a Kanohi maszkok használatára.
* Johmak - Mata Nui Rendjének tagja

Kalmah faja
Egyike a hat fő fajnak, akiket Mata Nui uralkodásra teremtett. Képesek a Kanohi maszkok viselésére és használatára.
* Kalmah - egyike a hat Barrakinak

Krekka faja
Stelt egyik őslakos faja, gyakran "monstrumoknak" is hívják őket. Sidorak és Gladiátor faja között helyezkednek el a társadalomban. Erősek, képesek repülni, és olykor nem a legintelligensebbek. Legtöbbször munkásoknak és testőröknek bérlik őket, a Kanohi használatra nem képesek.
* Krekka - egy Sötét Vadász
* Hat tag, akik Gladiátor egyik kitörését fékezték meg
* Két tag, akik egy rossz útra tért Nynrah Szellem testőrei

Lariska faja
Egy faj, ami képes használni és viselni a Kanohi maszkokat.
* Lariska - egy Sötét Vadász, akinek egyik karja mechanikus

Leselkedő faja
Egy iker-fullánkkal és éles farokkal rendelkező faj.
* Leselkedő - egy Sötét Vadász

Mantax faja
Egyike a hat fő fajnak, akiket Mata Nui uralkodásra teremtett. Képesek a Kanohi maszkok viselésére és használatára.
* Mantax - egyike a hat Barrakinak

Utánzó faja
Egy fotografikus reflexekkel rendelkező faj, azaz képesek bármely látott mozdulatot leutánozni.
* Utánzó - egy Sötét Vadász
* Utánzó női társa - Odinán bebörtönözték, és elhitették Utánzóval, hogy eltűnt, azért ő Sötét Vadásznak állt

Nocturn faja
Egy kétéltű faj, akik egy kis szigeten éltek, amit Nocturn dührohamában elpusztított. Képesek újranöveszteni a levágott végtagjaikat, de nem a Kanohi maszkok használatára.

Nynrah őslakosai
Nynrah őslakosai, akik együtt dolgoznak és élnek a Nynrah szellemekkel.

Odina őslakosai
Ez a faj élt Odina szigetén még a Sötét Vadászok előtt. Ősi és az Árnyékos majdnen az összeset levadászta vagy elüldözte a szigetről.

Méreg faja
Néha Rahinak nézett mérges faj, amit a Matorán majdnem teljesen kiírott. Ez a faj nem immúnis a saját mérgükre.
* Méreg - egy Sötét Vadász

Pridak faja
Egyike a hat fő fajnak, akiket Mata Nui uralkodásra teremtett. Képesek a Kanohi maszkok viselésére és használatára.
* Pridak - egyike a hat Barrakinak

Eredeti faja
Egy rovarszerű faj, amely törzseit megtámadta a Visorak.
* Eredeti - egy Sötét Vadász
* Egy csapat túlélő, akiket Eredeti vezetett, és a helyzetüket az Árnyékos elárulta a Visoraknak.

Romboló faja
Romboló egy olyan fajhoz tartozik, amit az Árnyékos nem ismer. Az Árnyékos többször is megpróbálta visszanyerni Romboló emlékei, hogy több fajtársát is alkalmazza, sikertelenül.
* Romboló

A Feljegyző faja
Egy torz sötét, engedelmes, és torz faj.
* A Feljegyző - egy Sötét Vadász

Az Árnyékos faja
Egy hideg sziget őslakosai, a szegény életkörülményeik miatt pár tag úgy gondolja, nem szereti őket a Nagy Szellem. Ősi zsoldosnak állása után a sziget társadalma polgárháborúba kezdett. A faj tagjai farokkal rendelkeznek és született vezetőknek tartják magukat a háború óta. Kanohi használatára képtelenek. Minden tag egyedi képességekkel rendelkezik.
* Az Árnyékos - a Sötét Vadászok vezére
* Ősi - a Sötét Vadászok társalapítója és Mata Nui Rendjének titkos kémje
* Varázsló - egy Sötét Vadász
* Zsarnok - egy Sötét Vadász

Árnyéklopó faja
A faj tagjai képesek elnyelni és átalakítani az árnyakat, vagy azokat kapuként használni.
* Árnyéklopó - Artakha Kezének egykori tagja, most Sötét Vadász

Sidorak faja
Stelt legmagasabb rangú fajaként ismertek, uralkodnak Krekka és Gladiátor faja fölött. Klán alapú a társadalmuk, képesek a Kanohi maszkok viselésére és használatára.
* Sidorak - a Visorak Horda királya
* Voporak - egy Sötét Vadász

Takadox faja
Egyike a hat fő fajnak, akiket Mata Nui uralkodásra teremtett. Az egyedeknek hipnotikus erejük van és képesek a Kanohi maszkok viselésére és használatára.
* Takadox - egyike a hat Barrakinak

Tobduk faja
A Visorak szigetének őslakosai, amikor Chirox Makuta szabadjára engedte a Visorak pókokat, amely szinte teljesen kiirtotta őket. A túlélők Steltre menekültek. Képesek a maszkok használatára és viselésére, továbbá erősödni az érzelmek, mint például a düh, elszívásával.
* Tobduk - Mata Nui Rendjének tagja

Triglax faja
Egy alakváltó faj.
* Triglax - egy Sötét Vadász

Trinuma faja
A Toánál magasabb faj, amely képes a Kanohi maszkok használatára és viselésére.
* Trinuma - Mata Nui Rendjének tagja

Eltűnő faja
Egy faj, amely tagjai képesek magukat interdimenzionális kapukon utaztatni.
* Eltűnő - egy Sötét Vadász

Bosszú faja
Egy, a fejükön mentális támadást blokkoló szarvakat viselő, szárnyakkal rendelkező faj.
* Bosszú

Egyéb fajok
* Nyomozó, Sentrakh, Csendes, és Hordika Sárkányok olyan Sötét Vadászok, akik valamilyen módon mutálódtak, így nem tudhatjuk, hogy a fenti fajok vagy egy teljesen különálló faj tagjai.

Nem játszható lények

Egyedi lények

Artakha
Egy durván 3 méter magas lény, akinek a zöld-szürke páncélzata rúnákkal van díszítve. Nagy teleportációs és telepatikus erővel rendelkezik. Az Alkotás legendás maszkjának viselője.

Karzahni
Egy nagytermetű lény, akit Artakha testvéreként emlegetnek. Eredeti páncélzata fekete és arany színű, viszont látták már zöld-ezüst, és zöld-lila színűként is. Telepatikusan képes az elméket észlelni, olvasni, és lenyomozni a birodalma határain belül. Az Olisi Kanohi viselője, az Alternatív jövők maszkjáé.

Bahrag
A Bohrok rajok iker-királynői, Cahdok és Gahdok. Mind a hat Bohrok erejével rendelkeznek, csak nagyobb hatókörben. Ezenkívül képesek illúziókat kelteni, a fészkük védelmében. Képesek a Kranával telepatikusan kommunikálni. A két nővér szimbionta, azaz egymás közelségétől erősebbek lesznek, ha egymás mellett állnak, képesek energia burkot generálni maguk köré.
* Cahdok - a kék Bahrag
* Gahdok - a piros Bahrag

Energizált Protodermisz
Egy intelligens folyadék, ami akarata szerint változtatni formáját. A célpontja sorsától függően változtatja át, vagy pusztítja azt el.

Tren Krom
Egy ősi lény, aki akkor működtette a Matoran Univerzumot, amikor az még csak épülőben volt. Hatalmas tudása van az Univerzumról, és arról, hogy mi célból működik. Telepatikus ereje hatalmas, képes mentális csapásokkal támadni vagy dezintegrációs szemsugaraival porrá zúzni ellenfelét. Képes másokkal kicserélni a testét, ha a másik személy beleegyezik.

Intelligens növények

A Karzahni
Artakha fivéréről nevezte el Teridax Makuta, egy lila színű növény, minek törzse egy korhadó fához hasonló. Mivel túl értelmes lett, Teridax az Árnyak Útvesztőjébe hagyta, és elkészítette a Morbuzakhot. Regenerációs ereje van, és képes a Rahi Nui mérgét semlegesíteni.

A Morbuzakh
A Karzahni utódja. Teridax Makuta készítette, hogy elfoglalja Metru Nuit, a növény magjait a Nagy Kohóba ültette el. A terv az volt, hogy a Morbuzakh elfoglalja a várost és a Matoránt a Kolosszeumba, Metru Nui középpontjába, terelje. Telepatikus és regenerációs ereje van.

Daikau
Húsevő növény, ami kisebb madarakon és rovarokon él. Matoránra is rátámad, ha az túl közel merészkedik egyhez. A Matorán Rahinak is minősíti néha a halvány értelmessége miatt.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
 
Értelmes fajok és egyedi lények
Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal
 Similar topics
-
» Előtörténet sablon, fajok, kasztok, előnyök, hátrányok
» Tigrisek kódexe
» [Játékos Küldetés] A rejtvények kastélya
» [Játékos Küldetés] Rejtvények kastélya
» Egyedi tárgyak készítése [Tapasztalt Tagoknak]

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Metru Nui krónikái :: Szabályzat, információk :: Információk, leírások :: Fajok-
Ugrás: